آزمون تعیین سطح دانش پژوهان 1403

آزمون تعیین سطح ویژه کنکوریهای انسانی 1403

سوالات متداولی در رابطه با آزمون تعیین سطح ویژه کنکوریهای 1403 ممکن است برای شما پیش بیاید و بخواهید بدانید آزمون تعیین سطح به چه صورت است؟ ما در این مقاله می‌خواهیم در رابطه با آزمون تعیین سطح مرکز انسانی گروپ برای تان توضیح دهیم و امیدواریم که این مقاله پاسخگوی سوالات شما عزیزان باشد و در صورتی که نیاز به اطلاعات بیشتر در رابطه با آزمون تعیین سطح داشتید میتوانید با مشاوران مرکز تماس حاصل کنید.

آزمون تعیین سطح چیست؟

با ورود به هر آموزشگاهی یا ثبت نام در مدارس خاص، قطعا از شما آزمونی مبنی بر مشخص کردن سطح توانایی در دروس مختلف و شناسایی نقاط ضعف و قوت شما گرفته می شود. مجموعه انسانی گروپ هم در همین راستای برای ثبت نام شما دانش آموزان عزیز، ابتدا از شما آزمونی گرفته می شود تا سطح درسی شما مشخص شود و باعث شناخت اولیه مشاور از وضعیت درسی شما شود.

درواقع هدف اصلی این است که مشاورما از وضعیت فعلی شما شناخت پیدا کند و بداند در کدام دروس قوی تر و کدام دروس ضعیف تر هستید تا در برنامه درسی شما لحاظ شود.

اما خیالتان راحت استاندارد بودن سوالات در این آزمون بسیار مهم است. و ما برای اینکه حق کسی ضایع نشود و سوالات صحیح و استاندارد باشد، از آزمون های موسسات معروف کشور مثل (کانون قلم چی، گزینه دو، سنجش و …) استفاده میکنیم.

خب حالا که تا حدودی متوجه شدید آزمون تعیین سطح چیه، برگردیم کمی به عقب تر و از توضیحات بیشتری را جهت آشنایی با مجموعه بگم، و بگم چجوری وارد مرحله آزمون می شوید .

خب بچه ها!

زمانی که شما با مرکز انسانی گروپ از هر طریقی (سایت، فضاهای مجازی یا حتی دوستانتون) آشنا می شوید، پس از برقراری اولیه تماس رایگان و صحبت با مشاوران ما و آشنایی با فعالیت مجموعه، و پس از مشورت با خانواده و والدین، در مرکز ما ثبت نام می شوید و سپس فایل آزمون توسط مشاورتان برایتان در فضای مجازی(تلگرام یا واتساپ) ارسال می شود و شما حدود 4 ساعت (زمان استاندارد کنکور) فرصت دارید تا آزمون را پاسخ دهید و گزینه های مورد نظر را برای مشاوران عکس گرفته و ارسال کنید.سپس توسط مشاورتان آزمون تصحیح می شود و نتیجه و تحلیل آزمون برایتان انجام می شود.

و بعد از این مرحله، برنامه مطالعاتی هفتگی کاملا شخصی سازی طبق روزهای کلاس و مدرسه شما توسط مشاورتان برای شما ارسال می شود. و کار مشاور آغاز و تا کنکور ادامه دارد…


جهت مشاهده هزینه های مشاوره روی این لینک کلیک کنید

جهت مشاوره با شماره های زیر تماس بگیرید:

:::::::::::::            09150689557             ::::::::::::

 :::::::::::::                 09150689557         :::::::::::::

مشاوره و تماس