گام دوم: برنامه ریزی کنکور انسانی

مرحله دوم : برنامه ریزی شخصی تحصیلی

اولین چیزی که برای موفقیت در برنامه ریزی کنکور انسانی نیاز داری، یک برنامه ریزی همراه و همسو با اهداف شماست، که ما در طرح مشاوره رشته انسانی به دنبال این هستیم که چطور طبق یک برنامه ریزی حرفه‌ای، پیش بری و به هدف‌های قشنگت برسی. مشاور شما با ارائه یک برنامه ریزی دقیق و منظم اجازه نمیده در باتلاق بی برنامه درس خوندن گرفتار بشی.

مشاور شما منطبق با آزمون آزمایشی (اگر شرکت میکنید) و همچنین برنامه مدرسه و کلاس‌های کنکورتون یک برنامه ریزی کاملا شخصی سازی شده در اختیار شما قرار میده که در این برنامه همه چیز به طور کامل مشخص شده، چی بخونی؟ چقدر بخونی؟ از چه منبعی؟ کی و چقدر تست بزنی؟ کی مرور کنی؟ کی جمع بندی کنی؟ و… در واقع برای ساعت به ساعت خودت یک برنامه روزانه دقیق داری و کاملا میدونی چه کاری رو چه موقع باید انجام بدی.
مشاور شما موظف است پس از هر بار گفتگو تلفنی با شما، برنامه مطالعاتی شما را نوشته و به صورت فایل عکس، پی دی اف، برای شما عزیزان ارسال کند تا به راحتی برنامه دراختیارتان باشد.

مهمترین ویژگی این برنامه این است که کاملا به صورت اختصاصی برای شماست و منطبق بر ویژگی های فردی شما که به راحتی میتونید اون رو اجرا کنید.

برنامه ریزی شخصی تحصیلی تخصصی رشته انسانی را با ما تجربه کنید.

مشاوره و تماس